Guziki

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania.

  • Księga uczniów,
  • Księga ewidencji uczniów
  • Księgi arkuszy ocen,
  • Księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  • Księga korespondencji,
  • Księga rejestracji dokumentów niejawnych,
  • Księga kontroli wewnętrznej,
  • Księga kontroli zewnętrznej,
  • Księgi protokołów: Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców,
  • Księgi inwentarzowe;
  • Rejestr pieczątek i pieczęci,
  • Rejestr wydanych legitymacji uczniowskich i pracowniczych,
  • Rejestr wydanych świadectw ukończenia gimnazjum,
  • Rejestr druków ścisłego zarachowania,
  • Rejestr zwolnień lekarskich pracowników, system „Kadry”
  • Rejestr wydanych zaświadczeń
  • Rejestr akt i zaświadczeń – awans,
  • Rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych, (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r.(Dz.U. z 2002 r. nr 101. poz. 926. z późn. zm.),
  • Rejestr skarg i wniosków,
  • Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw,
  • Rejestr badań okresowych pracowniczych,
  • Rejestr szkoleń bhp,
  • Rejestr wypadków,
  • Ewidencja zastępstw,
  • Akta osobowe i dokumentacja płacowa,
  • Dokumenty księgowe.

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. nr 101. poz. 926. z późn. zm.)

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie gimnazjum lub osobom mającym interes prawny.

Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

17-09-2016 - Edycja treści.

22-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0.

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 403